Želite več informacij?
Izberite termin in vas pokličemo.
Ni potrebno. Izbirate lahko med:
Z rednim javljanjem stanja števca bodo zneski na računu za takšno količino porabljene energije kot ste jo dejansko porabili.
Brezplačni načini sporočanja števčnega stanja:
Plačljivi načini sporočanja števčnega stanja:
Načini, ki niso navedeni kot brezplačni, kot tudi storitev kontrolnega obračuna za kupca na akontacijskem obračunu, so plačljivi po ceniku.
Čimprej nas pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 22 04.
Na povezavi Števčno stanje vnesite številko kupca in elektronski naslov. Posredovali vam bomo izjavo o spremembi načina obračuna.
Direktna obremenitev ali SDD je debetna plačilna storitev za poravnavo tako enkratne kot tudi ponavljajočih se obveznosti (telefon, elektrika, komunalne storitve itd.) v evrih na območju SEPA. Pri SDD plačilno transakcijo odredi prejemnik plačila na podlagi predhodno podpisanega soglasja plačnika, izvrši pa se z direktno obremenitvijo računa plačnika pri njegovi banki. Skladno s pravili sheme SDD vse spremembe, tudi ukinitev vašega soglasja za direktno obremenitev, urejate z nami in ne več pri vaši banki. Zadeve lahko urejate osebno v naših informacijskih pisarnah, po elektronski pošti ali pisno po pošti.
Prednosti takega načina plačevanja računov so:
Brez težav. Plačali boste samo eno provizijo za posredovanje plačil in hkrati prispevali k varovanju okolja.
Za odčitavanje je pristojen distribucijski operater (lokalno elektro podjetje), ki odčitavanja opravlja vsaj enkrat na leto. Zato bo poračun opravljen najmanj enkrat na leto – po pridobitvi podatkov o odčitavanju s strani distribucijskega operaterja.
Povprečna dnevna poraba je izpisana na vsakem računu za predvideno dobavo električne energije. Izračunana je na podlagi dejanske porabe v zadnjem obračunskem obdobju, ki se deli s številom dni tega obdobja. Po vsakem obračunu se povprečna dnevna poraba prilagodi obračunani porabi.
Pogoj, da se posamezno merilno mesto vključi v sistem daljinskega obračuna, je nameščena ustrezna merilna naprava in opremljenost transformatorske postaje z ustrezno tehnologijo. Transformatorska postaja, ki ji pripada vaše merilno mesto, očitno še ni opremljena z ustrezno tehnologijo.
Če niste zadovoljni z našimi storitvami, vas prosimo, da nas o tem obvestite. Potrudili se bomo, da odpravimo kakršnokoli napako, za katero smo odgovorni, v najkrajšem možnem času.
Reklamacijo nam lahko posredujete na naslednje načine:
Najprej ugotovite, ali je prišlo do napake, ki onemogoča dobavo električne energije, v vašem domu ali je problem nastal na omrežju.
Preverite stanje varovalk oziroma FID stikala. Če je stanje varovalk oz. FID stikala normalno, preverite, ali imajo sosedi električno energijo. Če je do izpada prišlo le pri vas doma, je problem izpada najverjetneje v vašem domu (glavna varovalka), sicer je do napake prišlo na omrežju.
V obeh primerih je treba poklicati lokalnega distribucijskega operaterja, ki je pristojen za vse posege v omrežje. Za namen odpravljanja napak imajo organizirane dežurne službe:
Elektro Celje: 03 42 01 240
Elektro Gorenjska: 080 30 90
Elektro Ljubljana: 01 230 40 02
Elektro Maribor: 02 22 00 000
Elektro Primorska: 05 339 6600
Za zanesljivo, varno in učinkovito oskrbo z električno energijo v Sloveniji skrbijo distribucijski operaterji, ki načrtujejo tudi začasne odklope električne energije zaradi vzdrževanja distribucijskega omrežja.
Bodite obveščeni o načrtovanih izklopih na vašem merilnem mestu in se prijavite na brezplačno obveščanje.
Obvestila o načrtovanih izklopih najdete na spletnih straneh distribucijskih operaterjev, prav tako tudi informacije o tem, prek katerih medijev vas o njih obveščajo in kako se lahko prijavite na brezplačno obveščanje o načrtovanih izklopih na vašem merilnem mestu.
Poiščite svojega distribucijskega operaterja in obiščite njegovo spletno stran:
Višino obroka lahko reklamirate v primerih, ko je vaša dnevna poraba električne energije večja ali manjša od izračunane. Prosimo vas, da nam podatke o porabi sporočite do 5. dne v mesecu. Odjemalcem, ki imate odprte trajne naloge za plačevanje električne energije (»direktne obremenitve«), bomo v primeru, da bo obračun izdelan po tretjem dnevu v mesecu, razliko med akontacijskim računom in računom po dejanskem stanju števca obračunali v naslednjem mesecu.
ECE račun je pregleden in jasno prikazuje posamezne postavke na računu.
Znesek obračuna je upoštevan na naslednjem računu za predvideno dobavo električne energije (obroku), ki zapade v plačilo v mesecu po obračunu. Morebitne izstavljene in neplačane račune pred letnim obračunom ste dolžni poravnati po že poslanih plačilnih dokumentih.
Obračun se na naslednjem računu za predvideno dobavo električne energije upošteva na naslednje načine:
Obračun izkazuje preveliko porabo električne energije. Kako ukrepati?
Z nami lahko kontaktirate preko naše brezplačne številke 080 22 04, kjer bo operater preveril upravičenost vaše pripombe. Zadevo lahko najlažje preverite kar sami in sicer s tem, da stanje števca na računu primerjate s stanjem na vašem števcu. V primeru, da je stanje števca nižje kot na računu ali bistveno previsoko bomo napako odpravili v najkrajšem možnem času.
Na višino računa vpliva tudi število električnih aparatov, zato razmislite ali ni povečana poraba morda posledica novih električnih aparatov v vašem gospodinjstvu. Svetujemo vam, da nekaj časa spremljate vašo dnevno porabo in si podatke tudi zabeležite. Porabo električne energije lahko spremljate sami z uporabo brezplačnega portala Moj ECE. Na ta način lahko primerjate skladnost obrokov z dejansko porabo.
Na višino računa za električno energijo vpliva tudi razmerje med porabo električne energije v času višje in nižje tarife, to pa je odvisno od vaših dnevnih navad.
Če sumite, da krmilna naprava ne deluje pravilno, nam to sporočite in bomo morebitno napako poskušali odpravili.
Vsako spremembo na odjemnem mestu je odjemalec dolžan sporočiti v osmih dneh od nastale spremembe. Za navedeno spremembo potrebujemo naslednje:
Z novim plačnikom bomo nato sklenili novo pogodbo o dobavi električne energije.
Nemudoma se obrnite na pristojnega operaterja distribucijskega sistema zemeljskega plina oziroma pokličite gasilce (tel. št. 112) ali policijo (tel. št. 113)!
Ni obvezno, vam pa to prinaša več prednosti:
Termini sporočanja plinomera se razlikujejo glede na sistemskega operaterja distribucijskega omrežja. Poiščite termin oddaje stanja vašega sistemskega operaterja:
Sistemski operater distribucijskega omrežja | Sprejemanje stanja plinomera ECE |
---|---|
Adriplin d.o.o. | 26. – 30. v mesecu |
Domplan d.o.o. | 26. – 30. v mesecu |
Energetika Celje javno podjetje, d.o.o. | 26. – 30. v mesecu |
Energetika Ljubljana d.o.o. | zadnje 3 dni v mesecu |
Istrabenz Plini d.o.o. | zadnje 4 dni v mesecu |
Javno komunalno podjetje Slovenj Gradec d.o.o. | 26. – 30. v mesecu |
Javno podjetje plinovod Sevnica d.o.o. | 26. – 30. v mesecu |
Jeko-in d.o.o. | 26. – 30. v mesecu |
Komunalno podjetje Vrhnika d.d. | 26. – 30. v mesecu |
Loška komunala d.d. | 26. – 30. v mesecu |
Petrol d.d. | 26. – 30. v mesecu |
Petrol Energetika d.o.o. | 26. – 30. v mesecu |
Plinarna Maribor d.d. | zadnje 4 dni v mesecu |
Brezplačni načini sporočanja števčnega stanja:
Plačljivi načini sporočanja števčnega stanja:
Načini, ki niso navedeni kot brezplačni, so plačljivi po ceniku kot tudi storitev kontrolnega obračuna za kupca na akontacijskem obračunu.
Račun bo izstavljen po ocenjeni porabi. Pri naslednjem sporočenem števčnem stanju bo narejen poračun.