ece

Želite več informacij?

Izberite termin in vas pokličemo.

Želite več informacij?

Izberite termin in vas pokličemo.

Števčno stanje

Sprememba načina obračuna

Plačujete po mesečnem pavšalu in bi radi plačevali po dejanski porabi? Spremenite način obračuna, redno javljajte števčno stanje ter plačujte le toliko, kolikor ste porabili.

Z odločitvijo, da boste redno mesečno sporočali števčno stanje, bomo vaš način obračuna s pavšalnega oziroma akontacijskega načina obračuna spremenili v neakontacijski obračun, po katerem vam bomo električno energijo obračunali po vaši dejanski porabi, ki jo bomo izračunali na osnovi sporočenega mesečnega števčnega stanja. Prednost neakontacijskega obračuna je v tem, da že med letom plačujete višji račun za porabljeno električno energijo, če se vam poraba poveča, in tako se izognete visokemu letnemu poračunu električne energije. Z rednim spremljanjem vaše porabe boste zlahka ugotovili, če se je okvaril kakšen gospodinjski aparat (npr. zamrzovalna skrinja), zaradi katerega se vam lahko poraba močno poveča.

Kljub obračunu električne energije po dejanski porabi boste enkrat letno še vedno imeli letni poračun. Po svoji zakonski dolžnosti mora distribucijski operater enkrat na leto odčitati stanje na vašem števcu, ECE pa vam je dolžan porabljeno električno energijo poračunati na osnovi tako pridobljenih podatkov.

Zakaj priporočamo sporočanje števčnega stanja?

  • energijo plačate po dejanski porabi
  • preverite pravilnost višine izstavljenega računa
  • ohranjate nadzor nad porabo

Kako brezplačno sporočite števčno stanje?

  • prek spletnega portala MOJ ECE
  • prek avtomatskega odzivnika klicnega centra na 080 22 04

Kdaj lahko brezplačno sporočite števčno stanje?

  • ZEMELJSKI PLIN - TERMINI SPOROČANJA PLINOMERA
  • Termini sporočanja plinomera se razlikujejo glede na sistemskega operaterja distribucijskega omrežja.

    Poiščite termin oddaje stanja vašega sistemskega operaterja:

    Sistemski operater distribucijskega omrežjaSprejemanje stanja plinomera ECE
    Adriplin d.o.o.26. – 30. v mesecu
    Domplan d.o.o.26. – 30. v mesecu
    Energetika Celje javno podjetje, d.o.o.26. – 30. v mesecu
    Energetika Ljubljana d.o.o.zadnje 3 dni v mesecu
    Istrabenz Plini d.o.o.zadnje 4 dni v mesecu
    Javno komunalno podjetje Slovenj Gradec d.o.o.26. – 30. v mesecu
    Javno podjetje plinovod Sevnica d.o.o.26. – 30. v mesecu
    Jeko-in d.o.o.26. – 30. v mesecu
    Komunalno podjetje Vrhnika d.d.26. – 30. v mesecu
    Loška komunala d.d.26. – 30. v mesecu
    Petrol d.d.26. – 30. v mesecu
    Petrol Energetika d.o.o.26. – 30. v mesecu
    Plinarna Maribor d.d.zadnje 4 dni v mesecu
  • ELEKTRIKA - TERMINI SPOROČANJA ŠTEVČNEGA STANJA
  • Števčno stanje lahko sporočite od 1. do 5. v mesecu.

Spremenite način obračuna

  • ODPRITE IN IZPOLNITE OBRAZEC
  • Zavezujem se, da bom redno, vsak mesec od 1. do najkasneje 5. v mesecu sporočal/-a števčno stanje električne energije na enega izmed zgoraj navedenih predvidenih načinov.

    V primeru, da števčnega stanja ne bom sporočil/-a, soglašam, da mi ponovno uvedete akontacijski način obračuna in izdajanje položnic po ocenjeni porabi. Znesek prvega obroka naj bo v tem primeru izračunan na osnovi povprečne porabe iz zadnjega obračuna in števila dni obdobja, na katerega se obrok nanaša.

    ..

    SOGLASJE ZA OBVEŠČANJE

    Želimo, da ste seznanjeni z našo aktualno ponudbo. Ker želimo zagotoviti najvišjo raven varovanja vaših osebnih podatkov, ki nam jih zaupate v obdelavo, vas prosimo za podajo soglasja o obveščanju. Soglasje podate tako, da s klikom v okvirček pred besedilom vnesete kljukico in na dnu obrazca kliknete polje SOGLAŠAM. S tem soglašate, da ECE d.o.o. lahko obdeluje osebne podatke, ki ste jih navedli v tem obrazcu (ime in priimek, naslov, pošta, kraj, elektronski naslov, telefonska številka) z namenom seznanjanja z izbranimi ponujenimi vsebinami po navadni in elektronski pošti ter s sporočili SMS.

    O katerih vsebinah želite biti obveščeni?

    Izbrani nabor vsebin za obveščanje lahko kadarkoli spremenite v portalu Moj ECE tako, da kliknete na kvadratek pred vsebino in vnesete ali pobrišete kljukico. Obveščanje v celoti prekličete tako, da to sporočite pisno na ECE d.o.o., Vrunčeva 2 a, 3000 Celje, pošljete elektronsko sporočilo na dpo@ece.si ali v portalu Moj ECE potrdite izbiro PREKLIC/ODJAVA. V kolikor ste soglasje za obdelavo osebnih podatkov že oddali in vsebine soglasja ne želite spreminjati, ponovna oddaja ni potrebna. S potrditvijo obrazca izjavljate, da so navedeni podatki točni in resnični. ECE d.o.o. ne odgovarja za posledice oddaje neresničnih podatkov.

    Več informacij o varovanju vaših osebnih podatkov najdete na naslovu www.ece.si/gdpr/.

    * Podatek je obvezen.

Ostali načini sporočanja števčnega stanja

  • osebno v vseh naših informacijskih pisarnah
  • prek agenta v klicnem centru
  • po navadni pošti na naslov ECE d.o.o., Vrunčeva 2 a, 3000 Celje
  • po faksu na številko 03 62 09 559

Kakšni so stroški sporočanja števčnega stanja?

Načini, ki niso navedeni kot brezplačni, kot tudi storitev kontrolnega obračuna za kupca na akontacijskem obračunu, so plačljivi po ceniku.

Aktualno v ECE shopu