Pridružite se naši ekipi na področju vodenja projektov energetskih rešitev.
Projektni vodja za energetske rešitve (M/Ž)
OPIS DELOVNEGA MESTA:
- vodenje projektov na ravni družbe na področju energetskih rešitev;
- pripravljanje projektnih nalog;
- pripravljanje strateških in poslovnih usmeritev s področja dela;
- sodelovanje pri pripravi strateških in poslovnih usmeritev družbe;
- načrtovanje, organiziranje, usklajevanje in kontroliranje dela;
- motiviranje in usposabljanje sodelavcev;
- razvijanje in uvajanje novih metod, tehnik in postopkov dela;
- upravljanje sprememb in pripravljanje alternativnih rešitev;
- pripravljanje strokovnih podlag in internih aktov;
- vodenje evidenc, izdelovanje analiz in pripravljanje poročil;
- spremljanje razvoja stroke in predlaganje uvedbe novosti;
- usklajevanje dela in sodelovanje z drugimi organizacijskimi enotami, sodelovanje z drugimi službami v družbi na področju organizacije dela, stroškovnih optimizacij, razvoja informacijskega sistema, upravljanja z viri idr.;
- prenos znanja in spodbujanje strokovnega razvoja sodelavcev;
- izvajanje del v skladu s strokovno usposobljenostjo, poklicno usmeritvijo, veljavno zakonodajo, internimi akti in navodili nadrejenega in druga strokovna dela, ki jih odredi
- direktor družbe;
- strokovno in kvalitetno izvajanje del;
- priprava projektnih nalog in realizacija projektov;
- doseganje načrtovanih ciljev iz letnega poslovnega načrta;
- izvrševanje sklepov direktorja;
- ukrepanje v primeru ugotovljenih odstopanj;
- skladnost izvedenih postopkov z zakonodajo;
- učinkovitost in uspešnost predlaganih rešitev in
- odgovornost za varnost in zdravje pri delu.
ZAHTEVANE KOMPETENCE
- vsaj 7. stopnja izobrazbe družboslovne ali tehnične smeri in
- najmanj 4 leta delovnih izkušenj na področju projektov in vodenja.
PRIČAKUJEMO
- predhodne izkušnje v komunikaciji z zunanjimi izvajalci pri razvoju različnih IT rešitev;
- pridobljena izobrazba, oziroma izkušnje in znanja s področja elektrotehnične stroke;
- izkušnje pri vodenju izvedbenih ali razvojnih projektov;
- izkušnje pri sodelovanje v razvojnih projektih, sofinanciranih s strani EU;
- pripravljenost na delo v skupini;
- samoiniciativnost, komunikativnost in iznajdljivost;
- izkušnje z upravljanjem več projektov hkrati in sposobnost prioritizacije nalog;
- sposobnost analitičnega razmišljanja in reševanja problemov;
- poznavanje dodatnih orodij in platform za sodelovanje (Microsoft Teams, Jira, Trello);
- pripravljenost na stalno učenje in razvoj ter sledenje najnovejšim trendom v IT industriji in zmožnost jasnega in učinkovitega komuniciranja tehničnih informacij ne-tehnično podkovanim osebam.
LOKACIJA DELA
Na sedežu podjetja: ECE d.o.o., Vrunčeva ulica 2a, 3000 Celje.
Delovno razmerje bomo sklenili za nedoločen čas, s poskusno dobo 6 mesecev.
Prijave z življenjepisom sprejemamo prek elektronske pošte na kadri@ece.si, najkasneje do 19. 12. 2024.