V ekipo vabimo osebo, ki je prodajno naravnana in ima izkušnje s pridobivanjem in iskanjem potencialnih kupcev.
Sodelavec v maloprodaji (M/Ž)
OPIS DELOVNEGA MESTA:
- svetovanje kupcem na področju dobave električne energije,
- iskanje priložnosti za povečanje prodaje, iskanje novih kupcev;
- sklepanje pogodb o prodaji energentov, naprav in dodatnih storitev, skrb za finančno varnost pri sklepanju poslov;
- izdaja ponudb/predračunov, spremljanje statistike naročil kupcev in dostave, urejanje baze podatkov o kupcih, izdelava poročil;
- spremljanje in izvajanje naročil na področju prodaje energentov, naprav in izdelkov;
- urejanje dokumentacije in izvajanje potrebnih opravil za izvajanje prodajnih pogodb po sklenitvi pogodbe;
- vzdrževanje stikov z obstoječimi kupci, iskanje priložnosti za povečanje prodaje, aktivno pridobivanje novih strank, tako preko telefona kot osebno;
- priprava in pošiljanje pogodb, ponudb in marketinškega gradiva kupcem v sodelovanju s prodajnimi akcijami ter redno informiranje;
- izvajanje poprodajnih aktivnosti za kupce energentov, naprav in dodatnih storitev (informiranje, svetovanje, arhiviranje);
- pridobivanje znanja in proaktivno učenje o prodajnih vsebinah in novostih v prodajni ponudbi ter obvladovanju informacijskega podpornega sistema;
- svetovanje v klicnem centru, sprejem in evidentiranje števčnih stanj, reklamacij, tolmačenje plačil in dolga;
- dajanje pobud, predlogov na področju zadovoljevanja potreb obstoječih kupcev in pridobivanje novih;
- skrb za preglednost, strokovnost in kakovost izvedenega dela ter usklajenost poslovanja z internimi pravilniki in akti;
- sodelovanje z drugimi oddelki (nabava, finance,..) in izvajanje del v skladu s strokovno usposobljenostjo, poklicno usmeritvijo, internimi akti ali navodili nadrejenega.
ZAHTEVANE KOMPETENCE
- 6./1 – višješolski strokovni programi, 6./2 – visokošolski strokovni programi / 1. bolonjska stopnja;
- najmanj 3 leta delovnih izkušenj s področja prodaje;
- izkušnje v prodaji, zlasti na področju iskanja novih strank;
- odlične komunikacijske in pogajalske sposobnosti;
- proaktivnost, samostojnost in zanesljivost;
- aktivno pridobivanje novih strank, tako preko telefona kot osebno;
- skrb za zadovoljne odnose z obstoječimi kupci.
PRIČAKUJEMO
- obvladovanje programskih orodih MS Office, CRM sistemov in javnih evidenc (sodstvo, e-bonitete);
- vozniški izpit B kategorije;
- pasivno znanje svetovnega jezika.
LOKACIJA DELA
Na sedežu podjetja ECE d.o.o., Vrunčeva ulica 2a, 3000 Celje ali na poslovni enoti v Slovenj Gradcu, Francetova cesta 12, 2380 Slovenj Gradec.
Delovno razmerje bomo sklenili za nedoločen čas, s poskusno dobo 4 mesecev.
Prijave z življenjepisom sprejemamo prek elektronske pošte na kadri@ece.si, najkasneje do 19. 12. 2024.