Želite več informacij?

Izberite termin in vas pokličemo.

Pridružite se naši IT ekipi pri podpori razvoja tehničnih in poslovnih rešitev za končne odjemalce energentov (električne energije in zemeljskega plina).

Aplikacijski inženir – sistemski tehnolog (M/Ž)

OPIS DELOVNEGA MESTA:
  • projektiranje in razvoj aplikacij za potrebe poslovnega sistema izven obsega glavnih informacijskih sistemov podjetja;
  • sodelovanje pri izdelovanju planov nabave nove strojne opreme;
  • sodelovanje z zunanjimi izvajalci pri organiziranju in vzdrževanju;
  • sodelovanje z zunanjimi izvajalci pri organiziranju in vzdrževanju informacijske varnosti na vseh nivojih IKT okolja;
  • sodelovanje z zunanjimi izvajalci in samostojno upravljanje (z vseh vidikov) uporabniških računalniških okolij;
  • testiranje strojne opreme;
  • testiranje in uvajanje novih operacijskih sistemov;
  • sodelovanje z zunanjimi izvajalci in samostojno upravljanje telefonskih sistemov podjetja;
  • razvijanje avtomatizacije informacijskega poslovnega sistema;
  • standardiziranje univerzalnih uporabniških programov;
  • organiziranje in nadziranje uvedbe določenih tujih računalniških rešitev;
  • interno organiziranje izobraževanj s področja uporabe programske opreme;
  • testiranje, uvedba, izobraževanje za nove verzije programov ključnih poslovnih informacijskih sistemov podjetja;
  • opravljanje drugih nalog po navodilih nadrejenega v skladu z delovno usposobljenostjo.
ZAHTEVANE KOMPETENCE
  • izobrazba: VI. stopnja družboslovne ali tehnične smeri;
  • najmanj 3 leta delovnih izkušenj.
PRIČAKUJEMO
  • obvladovanje metod in tehnik projektnega vodenja;
  • obvladovanje metod in tehnik informacijske arhitekture in razvoja več nivojskih informacijskih sistemov;
  • obvladovanje metod in tehnik za načrtovanje, vzpostavljanje, razvoj in vzdrževanje baz podatkov;
  • obvladovanje metod in tehnik procesne analize;
  • pripravljenost na delo v skupini;
  • samoiniciativnost, komunikativnost in iznajdljivost;
  • izkušnje z upravljanjem več projektov hkrati in sposobnost prioritizacije nalog;
  • sposobnost analitičnega razmišljanja in reševanja problemov;
  • poznavanje dodatnih orodij in platform za sodelovanje (npr. Microsoft Teams, Jira , Trello);
  • pripravljenost na stalno učenje in razvoj ter sledenje najnovejšim trendom tehnologij krmiljenja in IT rešitev;
  • zmožnost jasnega in učinkovitega komuniciranja tehničnih informacij ne-tehnično podkovanim osebam.
LOKACIJA DELA

Na sedežu podjetja: ECE d.o.o., Vrunčeva ulica 2a, 3000 Celje.

Delovno razmerje bomo sklenili za nedoločen čas, s poskusno dobo 4 mesecev.

 

Prijave z življenjepisom sprejemamo prek elektronske pošte na kadri@ece.si, najkasneje do 15. 2. 2025.