Pridružite se naši IT ekipi pri podpori razvoja tehničnih in poslovnih rešitev za končne odjemalce energentov (električne energije in zemeljskega plina).
Aplikacijski inženir – sistemski tehnolog (M/Ž)
OPIS DELOVNEGA MESTA:
- projektiranje in razvoj aplikacij za potrebe poslovnega sistema izven obsega glavnih informacijskih sistemov podjetja;
- sodelovanje pri izdelovanju planov nabave nove strojne opreme;
- sodelovanje z zunanjimi izvajalci pri organiziranju in vzdrževanju;
- sodelovanje z zunanjimi izvajalci pri organiziranju in vzdrževanju informacijske varnosti na vseh nivojih IKT okolja;
- sodelovanje z zunanjimi izvajalci in samostojno upravljanje (z vseh vidikov) uporabniških računalniških okolij;
- testiranje strojne opreme;
- testiranje in uvajanje novih operacijskih sistemov;
- sodelovanje z zunanjimi izvajalci in samostojno upravljanje telefonskih sistemov podjetja;
- razvijanje avtomatizacije informacijskega poslovnega sistema;
- standardiziranje univerzalnih uporabniških programov;
- organiziranje in nadziranje uvedbe določenih tujih računalniških rešitev;
- interno organiziranje izobraževanj s področja uporabe programske opreme;
- testiranje, uvedba, izobraževanje za nove verzije programov ključnih poslovnih informacijskih sistemov podjetja;
- opravljanje drugih nalog po navodilih nadrejenega v skladu z delovno usposobljenostjo.
ZAHTEVANE KOMPETENCE
- izobrazba: VI. stopnja družboslovne ali tehnične smeri;
- najmanj 3 leta delovnih izkušenj.
PRIČAKUJEMO
- obvladovanje metod in tehnik projektnega vodenja;
- obvladovanje metod in tehnik informacijske arhitekture in razvoja več nivojskih informacijskih sistemov;
- obvladovanje metod in tehnik za načrtovanje, vzpostavljanje, razvoj in vzdrževanje baz podatkov;
- obvladovanje metod in tehnik procesne analize;
- pripravljenost na delo v skupini;
- samoiniciativnost, komunikativnost in iznajdljivost;
- izkušnje z upravljanjem več projektov hkrati in sposobnost prioritizacije nalog;
- sposobnost analitičnega razmišljanja in reševanja problemov;
- poznavanje dodatnih orodij in platform za sodelovanje (npr. Microsoft Teams, Jira , Trello);
- pripravljenost na stalno učenje in razvoj ter sledenje najnovejšim trendom tehnologij krmiljenja in IT rešitev;
- zmožnost jasnega in učinkovitega komuniciranja tehničnih informacij ne-tehnično podkovanim osebam.
LOKACIJA DELA
Na sedežu podjetja: ECE d.o.o., Vrunčeva ulica 2a, 3000 Celje.
Delovno razmerje bomo sklenili za nedoločen čas, s poskusno dobo 4 mesecev.
Prijave z življenjepisom sprejemamo prek elektronske pošte na kadri@ece.si, najkasneje do 15. 2. 2025.